Fogyasztóvédelmi Fórum
2014. 10. 23. 04:42:25 Cs // *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Íme a megújulás kezdete! (bővebben: www.panaszfal.com)
Bányai Péter Mihály
 
   Főoldal   Súgó Keresés Naptár Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 ... 50   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: DIGI - Kábel NET és Kábel TV.  (Megtekintve 147607 alkalommal)
Végvári Attila József

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 337


WWW
« Dátum: 2007. 08. 23. 10:10:43 Cs »

Üdvözlök Mindenkit ezen Forúmon.

Nekem a Digi KFT-vel több problémám is van. Röviden le irnám, problémáimat.

2007. Május 31. dátummal előfizettem a Digi Kft-nél kábel tv és internet szolgáltatásra! Már a szerződés kötés sem volt egyszerű. A személyi igazolványon és a Lakcim igazolványon kivül a lakás/ingatlan tulajdoni lapot kértek de ez sem volt elég Digi kft-nek. Ezen kivűl még Ingatlan adás-vételi szerződést kértek! Melyeket mind le fénymásoltak! Fénymásolásra került, a személyi igazolvány (fényképel együtt!), Lakcim igazolvány, a Lakás adás vételi szerződés és a Lakás tulajdoni lap. Kérdem én milyen alapon, és van e joga le fénymásolni a ezen dokumentumokat melyeket le irtam? És kérdem én van e joga egy szolgáltatónak a lakás tulajdoni lap, és lakás adás - vételi szerződések, elkéréséhez, és bele olvsásába? Az adás vételi szerződésen meg nagyon ki voltam akadva! Hisz egy adás-vételi szerzóődés két fél között jön létre, akkor mi köze egy harmadik félnek? Jelen estben a Digi KFT-nek! - Ez csak a szerződés körül bonyodalmak! De van még tovább problémák ezen cégekel!
- Digi KFT. - Hiba bejeletés: - Ezen kérdést tartom talán a legfontosabbnak! -
- Hiba bejeletés: A Digi KFT. Valamiért csak a Digi Kft által megadott telefon számokon fogad el hiba bejeletést! Az Ügyfélszolgálaton azt modják hogy, hivjam a megadott telefon szomokat és ott jeletsem be a hibát! Na most a megadott hiba bejelető telefon számok a következök: 1272, +36-1-472-3970, +36-1-412-3971, +36-1-472-3972, és +36-1-707-0707. Ezen telefonszámokat a Digi Kft adta meg! Ezen telefon számokkal a Következő a problémám: 1272-es Telefon szám nem is létezik! A +36-1-472-3970 - 71 és 72 -es végződő telefon számok léteznek ugyan és valóban a Digi KFT-é de ezen telefon számok nem hiba bejelető számok a valóságban! Az utolsó telefon szám a listán a +36-1-707-0707 ez a valódi hiba bejelető telefon szám! De ez a telefon szám álandoan foglat! Ha hibát akkarnék be jelenteni akkor minimum fél órát, de volt már olyan hogy egy orán keresztül probáltam felhivni a Digi Kft Hiba bejeletőt mire valaki felvette. Mert állandoan fogalt jelez, vagy azt modja be hogy a hivott szám pillanatnyilag nem elérhető! Így hogy lehet egy hibát bejeleteni?

- DIGI KFT. - Számlázás.: - Kábel TV, és Kábel Net Számlák.: -
- Ezen cég is előre számláz! -

- A legg utolsó Számlám adatai a következök:

- Számla Kelte: 2007.08.07. - Teljesités időpontaja: 2007.09.01 - Fizetési határ idő: 2007.09.01 -
- Számlázási Időszak: 2007.09.01 - 2007.09.30 - Fizetési mód: Csekk - Csekk Befizetés dátuma: 2007.08.16 -
- Csekken szereplő fizetendő összeg: 7600 FT - Ebből: 2700 FT kábel TV díj, és 4900 FT Hdsnet-2048 csomag - internet díj!
Kérdem én mennyire jog szerű ezen számla? És azt is kérdem vajon mennyire jogos eleőre kifizettetni egy olyan szolgáltatást amelyet még ez idáig nem vettem igénybe? Csak egyszer valamikor majd igénybe veszem. Hiszen nincs még 2007 Szeptember! - Természetesen ki fizettem! -

- Elérkeztünk a szolgáltatás minőségéhez! -

- Szinte minden héten van olyan hogy hol az egyik hol a másik tv csatorna hiányizk a Kábel TV-n! Ha be tudom jelenteni akkor azt a választ kapom csak hogy majd megismétlik "már mint az adott tv - müsört"! Kérdem én ez milyen hozzá állás? Legg utobb 2007. Augusztus 20. este volt gondom. A vihar idején! Ekkor az volt a probléma hogy a három földi sugárzásu (M1, tv2, RTL Klub.) csatornákon kivül más nem jött be! - Ekkor sem tudtam be jelenteni a hibát, mivel a hiba bejelető szám foglat volt! Más nap amikor már volt adás és minden csatorna bejött, akkor tudtam be jelenteni, az előző esti hibát! - Ez is vajon hogy van? -A lényeg másnap bejelenttetem! A válaszuk meg igen éredkes volt: A Digi KFT Hiba bejelető válasza: A vihar miatt nem volt jel! - Kéredm én most mire fizettem elő, "a Viharra, vagy a kábel TV-re"? Természtesen a Kábel TV-re Fizettem elő! Nekem mint elő fizető jogom van bár mikor igénybe venni a szolgáltatást! Még Vihar idején is!
- Az internetel sincs minden rendben. Ott is vannak hibák. Például ma reggel 9 órakkor be jelentettem hogy a FTP kliens nem müködik. Vagyis nem tudom a saját web oldalmat feltölteni. S mot már 11 óra 10 perc van és még mindig nem müködik! -
- Nagyon sok probéma van a DIGI KFT szolgáltatásaival! - De ugyan akkor nagyon olcso! -
Lehet hogy erre modják azt a mondást: "Olcsó husnak hig a leve."
Tudom ez nem vicc, és nagyon komoly probléma!

- Most pedig kénytelen vagyok a szolgátató bövebb adatait itt is közzé tenni! Csak olyan adatot teszek közzé amely egyébként is nyilvános! -
- Cég teljes neve: DIGI Távközlési és Szolgáltató KFT. - Rövid Cég név: DIGI KFT.
- Magyarországi ügyvezető: Sárai Endre. - Cégjegyzékszám: 01-09-667975. - Adószám: 12175136-2-41. -
- Bank Számla Szám: ING Bank: 13700016-03848023. A cég székhelye: 1134 Budapest Váci út 35. -
- Telefon: +36-1-707-0707, +36-1-707-1000. Fax: +36-1-707-0009. -
- Internet web oldal cim: http://www.emktv.hu és http://hu.digi.tv/cegunk.html - oldalak.

- Ezen problémákra keresem a válaszokat! És ebben kérném a forumozók segitségét!

- Jelenegi lakcimem: 1104 Budapest - X. Kerület "Kőbánya"  Harmat utca "Óhegy Lako Telep." -
- E-mail Cimem: mumia77@freemail.hu -
- A Digi KFT szolgáltatást jelenleg a lakcimemen veszem igénybe! -

- Tisztelettel és üdvözlettel: Donci77
« Utoljára szerkesztve: 2009. 01. 29. 00:27:31 Cs írta Siklósi Máté » Naplózva

Végvári Attila József

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 337


WWW
« Válasz #1 Dátum: 2007. 08. 23. 10:47:03 Cs »

Üdv. Mindenkinek!

- Egy kis emlkesztető! -

- EMKTV KFT. - DIGI KFT. - HDSNET. - DIGITV. (Digitv parabola anntenás!). -
- Ezen cégek mindegyike ugyan az a cég! Tehát ezen elnvezések melyeket le irtam, ugyan az a cégről van szó. Csak Más - más elnevezésekkel! -
- Ezt azért irom le hogy mindenki tisztában legyen vele!

- Tisztelettel: "Doci77" - Végvári A. József
Naplózva

erixon

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Válasz #2 Dátum: 2007. 08. 23. 16:17:35 Cs »

Üdv,
én már '95 óta vagyok az említett kábelTV társaság, ill. elődeinek előfizetője. Sajnos igen rossz tapasztalatokkal, a kép ill. hangminőség a legtöbb adónál kritikán aluli, összehasonlítva pl. a MATÁV ill.a UPC adásminőségével. És szerintem nem olcsóbbak, mint azok. Panaszt hiába tesz az ember, én írásban is tettem évekkel ezelőtt, a mai napig nem válaszoltak... Illetve nem is tesznek semmit, hogy javuljon a minőség!
Viharok idején pedig soha nincs adás (csak  a földi adók), aug. 20-i viharnál sokkal kisebbek esetén sincs. Már tudom, hogy felesleges telefonálni, én is az említett válaszokat kaptam (ha egyáltalán felvette valaki)!
Nem tudom valaha is ellenőrizte-e vmilyen hatóság ezt a céget?He

Üdvözlettel,
Sz. Erika

Naplózva
tuba

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5



WWW
« Válasz #3 Dátum: 2007. 08. 23. 16:59:08 Cs »

Eleg nehez lenne, hogy valami hatosag mindig ellenorizze az osszes ceget… ezert szerintunk a piacnak kell ellenoriznie es ertekelnie.. es kiszûrni az etikátlan cégeket... www.ertekelem.hu
Naplózva
Végvári Attila József

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 337


WWW
« Válasz #4 Dátum: 2007. 08. 23. 20:03:32 Cs »

- Tisztelt Digi KFT. -

- és - Kedves Erixon! -

- Nem igazán értem hogy viharok idején miért nincs adás! De engem nem is érdekel!
- Már csak több szemponbol sem! -
- 01., Az elfőzetési dijat azért fizetem hogy legyen kábel TV, és a Kábel TV-n adás!
- 02., Én nem a vihar és egyéb más természeti katasztrófát fizetek! Hanem Kábel TV-t!
- 03., A szolgáltatónak kutya kötelesége szolgáltatnia! -
- 04., Nem az előfizető dolga a természeti jelenség okozta zavarok ki javitása, Hanem a Szolgáltató kötelesége ki javitani, és el háritani a hibát!
- 05., A DIGI KFT soha nem kapott semilyen ellenőrzést, semilyen hatóságtól! - Éppen ezért a legg trehányabb és leg hanyagabb szolgáltató!
- 06., A ma reggel 9 órakkor bejelettet hibát még mindig nem javitották ki! - A hibba jelenség le írása a legg első üzenetemben található! -

Tisztelettel: "Donci77" - Végvári A. József
Naplózva

SMáté
Vendég
« Válasz #5 Dátum: 2007. 08. 23. 23:12:47 Cs »

A fent említett hatóságok felügyeletét a Nemzeti Hírközlési Hatóság látja el (http://www.nhh.hu)
Naplózva
focyandy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Válasz #6 Dátum: 2007. 09. 01. 14:16:28 Szo »

Több problémám van a Digi tv-vel. UPS-ről váltottam mert kedvezményesebb ajánlatot adtak ezzel a minőség is távolra került a nézhetőtöl. Először is ha kicsit beborul akkor márt nincs kép, rendeltem második beltéri egységet és hónapokig kellett várni, ha érdeklődtünk mindig mást mondtak, amikor végre kijöttek töb mint 9000Ft-ot akartak kérni pedig nem is használtak fel annyi anyagot ami ezt indokolná, hiszen a tetőn lévő UPS-s antennáról simán levágva a vezetéket felhasználták. Mikor részletes számlát kértünk elmentek és azóta is jön a szerelő KFT vezetője, hogy hozza a részletes számlát és megnézze amit a szerelői csináltak. Ugyanis azt is kifogásoltuk, hogy a házon kívülről lóg a levegőben az ablak felett, mivel a szerelőknél nem volt elég vezeték simán szigetelőszallaggal összetóldták a darabokat. Igaz a gyerek szobályában csak néha van kép mert ahogy a szél mozgatja a vezetéket kimarad a jel, akkora lyukat csináltak az ablakeretbe, hogy az újjam átfér a vezeték mellett, nembaj jön a tél nem kell a gyerekszobát szellőztetni. Most érdeklődöm mikor lessz Eurosport2 megint mindig mást mondanak, csak abban értenek egyet, hogy ha váltok ködbért kell fizetnem mert hűségnyilatkozat jár a plusz beltéri ingyenes szerelésel.
Ha jön egy új csatorna nem szeretnék mindig szolgáltatót váltani csak tisztességes válaszokat a kérdéseimre és, ha már van telefonos szolgáltatásuk akkor ne hülyének nézzenek. Az se lenne hátrány ha végre láthatnám az Angol bajnokikat. Lesz a Digin vagy fizessek ködbért?

Naplózva
SMáté
Vendég
« Válasz #7 Dátum: 2007. 09. 01. 19:22:25 Szo »

Szerintem az kötbér:)

Figyelj, egyet tehetsz: amennyiben valami nem stimmel a szolgáltatással, akkor írj nekik egy levelet, hogy nem jó, s az Általános Szerződési Feltételek és a vonatkozó jogszabály alapján ha 72 órán belül nem javítják ki, akkor utána NEKIK pörög a kötbér. Az pedig emlékeim szerinte a havidíj napra lebontott összegének a háromszorosa. Szerintem neki fognak állni.

Az, hogy milyen csatornákra váltanak, tőlük függ. Persze tarthatnak közvéleménykutatást, meg lehet aláírásokat gyűjteni, de ha nem akarnak, nem cserélnek.

Naplózva
Végvári Attila József

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 337


WWW
« Válasz #8 Dátum: 2007. 09. 02. 13:51:41 V »

Én a Digi KFT elfőzetője vagyok.
Jelenleg Kábel TV és a "HDSNET" nevű internet előfizető vagyok a DIGI KFT-nél!

Miért van vajon az, ha az Internetnél vagy akár a Kábel tv-nél valami hiba van, akkor a DIGI KFT hiba bejelentő telefon száma is hibás!

Vagyis a történet:

Ha nincs Kábel TV, vagy nincs internet, vagy egyéb más hiba van a szolgáltatásban, és azt szeretném bejelenteni a hiba Bejelentő telefon számon. Akkor mindig foglaltat jelez, a telefon. És ez minden egyes alkalommal igy van. Tehát ha valami hiba van, akkor a telefon bejelető is hibás?
Ez nem egyedi eset. Többször elő fordult már.

- Ehhez egy tegnap esti, Story:
- Tegnep: 2007.09.01. Szombat - este 20 óra 57 perc és 22 óra 02 Perc közötti Időszak. -
Na szóval, tegnap este 20 óra 57 perkor le állt az internet a DIGI-nél, azaaz nem volt internetem ezen időszakban! A hibát megprobáltam, be jelenteni telefonon a DIGI-nek, de sikertelenül! 20 óra 59 Perctől, 21 óra 36 percig folyamatosan hivtam a Digi KFT hiba bejelentő telefon számát.
- De álandóan foglaltat jelzet, a telefon! -
Aztán 21 óra 36 perkor már feladtam, és nem probálkoztam tovább. Több mint fél órán keresztül próbáltam hivni a digi-t. De eredménytelenül! Majd 22 ora 02 perckor a probláma magától megoldodot!
De nem is ez a lényeg! Hanem az hogy nem tudtam a hibát bejelenteni! És az ilyen, hogy, nem lehet bejelenteni a hibát a diginél mert foglat a telefonjai, ez nagyon gyakori! Többször tapasztaltam már ilyet!
Ti nektek mi a tapasztalatotok, ez ügyben? És mit lehet ilyenkor, csinálni?

Tisztelettel és Üdvözlettel: Donci77
Naplózva

Thomas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Válasz #9 Dátum: 2007. 09. 04. 07:53:26 K »

Az tényleg kötbér!:o)

...ami az ÁSZF szerint a havidíj napra lebontott részének 4 ill. 8-szorosa, attól függően, hogy egyáltalán nincs szolgáltatás vagy "csak" minőségromlás van. Viszont hat hónapra visszamenőleg fizetett havidíj napra lebontott részéről ír az ÁSZF, ami nem teljesen világos, mert én pl. csak pár hónapja fizetek, hisz az első év ingyenes volt.
Naplózva
Thomas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Válasz #10 Dátum: 2007. 09. 04. 08:28:32 K »

Digi Tv-vel van problémám nekem is. Kb. 1 év három hónapja vagyok előfizető, két éves hűségnyilatkozattal. Nagyjából három hete jelentkeztek a problémák. Elkezdett akadozni a kép, a hang, nincs jel rossz jel üzenet, de volt időszak, amikor egyáltalán se kép, se hang nem volt. Először a parabola antenna elmozdulására gondoltam. Két hete jelentettem be a hibát. A fent említett 72 óra helyett 9 nap múlva jött ki a szerelő. Ránézett és azt mondta, rossz helyre lett felszerelve az antenna, mert a ház előtt lévő fa levelei már eltakarják és annyira érzékeny, hogy nem kap rendesen jelet. De ezt annak, aki felszerelte, tudnia kellett volna. Át kell helyezni az antennát magasabbra. De ő nem áll neki, mert nem ő rakta fel. Vagy le kell vágni a fa ágait. A Digi Tv-nél bejelentettem, hogy a szerelő kinn volt, de a hiba elhárítása nem történt meg. Azt mondták, küldeni fognak szerelőt.
(Kb. három hete egy másik lakáshoz ugyanarra a falra pár méterrel magasabbra rakták az anennát)

Kérdésem, az hogy ha a szerelő szerint is a probléma oka, hogy máshova kellett volna az antennát annak idején feltenni, akkor az áthelyezés költségét most kinek kell viselni? Ill. jogosult vagyok-e kötbérre?

Köszönettel,
Thomas
Naplózva
SMáté
Vendég
« Válasz #11 Dátum: 2007. 09. 04. 15:56:49 K »

Nem Te szerelted fel szerintem, hanem ők. A kötbér pedig - ahogy írtad - a bejelentéstől eltelt 72 órától kezdve pörög, de Neked kell igényelned, mert maguktól nem utalják, vagy vonják le. Amennyiben ellenállás vagy vita lenne, keresd fel a Hirközlési Jogok Fogyasztói Biztosát (http://www.nhh.hu)!
Naplózva
Kotelemax

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


« Válasz #12 Dátum: 2007. 09. 09. 14:56:51 V »

Volt tapasztalaton a céggel, de hajnalban 3-óra körül ( 2 nap reménytelen telefonálás,állandóan foglalt)  elsőre sikerrel jártam. 10 perc múlva visszahívtak és újraindítva a rendszert működött a net.

Fél éve vagyok előfizetőjük, még csak ez az 1 alkalom esett meg velem.

Naplózva
Thomas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Válasz #13 Dátum: 2007. 09. 11. 10:20:54 K »

Elkezdődött a labdadobálás. A Digi Kft-től visszaírtak, hogy a szerelők nem támasztották alá amit mondtam, az antenna biztosan a széltől állítódott el. Na most én a helyszínen beszéltem anno a szerelővel, aki azt mondta (nekem személyesen!), hogy nem állítódott el az antenna, hanem rosszul lett felszerelve és az előtte lévő fa zavarja... Beszéltem a szerelőkkel, utánanéznek, mert ilyenre nem emlékeznek. Most várom a visszajelzésüket. No comment.
Naplózva
SMáté
Vendég
« Válasz #14 Dátum: 2007. 09. 11. 21:49:21 K »

Nehéz ügy, ez gyakori. Próbálj meg kihívni szerelőt ismét s rávenni az írásbeliségre.
Naplózva
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 ... 50   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006, Simple Machines
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Impresszum | Linkek
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!