Fogyasztóvédelmi Fórum
2018. 05. 23. 21:09:26 Sze // *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: HIRDETÉSSZERVEZŐKET KERES A hamarosan ismét megjelenő  Ország-világ Magazin  ÉS HONLAP-CSALÁDJA: panaszfal.hu; civilia.hu; orszag-vilag.hu;
letkerdesonline.hu
Jelentkezés rövid fényképes bemutatkozólevéllel:    pbanyai@gmail.com
 
   Főoldal   Súgó Keresés Naptár Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 15 16 17 18 19 [20]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Cordon Electronics (Cirma Kft.)  (Megtekintve 119795 alkalommal)
hellboy
Global Moderator
Aktív Fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20.304


A fórum ördöge


WWW
« Válasz #285 Dátum: 2013. 06. 19. 18:32:49 Sze »

szerintem akksi ilyet nem okoz... szoftveres gondra tippelek, de azsem lehet, mert ha update-elik, akkor elméletileg azis ugye kipipálva... amúgy ha a hivatalan programverzió az ami, akkor arra joggal térítik a telefont... kitudja honnan szedtél le milyen verziót, stb... persze én hiszem, hoyg semmi gond azzal, csak ez kevés. nekem is más van fent a kínai droidomon, vígan ketyeg vagy 5napig is... Mosolyog
Naplózva

"Hiszek benne, hogy az emberek alapvetően jóindulatúak, de azt is tudom, milyen könnyű befolyásolni őket az előítéletek, a gondolkodás módszeres torzítása, az ésszerűsítési kényszer, a "mi jobban tudjuk" -féle elméletek által."         -         "Mindenki tudja, hogy mit kell tenni. Kivéve engem."
monabatur

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Válasz #286 Dátum: 2013. 06. 19. 19:06:30 Sze »

Nem én tettem rá hanem a vodában hivatalos sony honlapon levőt és nem is én szedtem le hanem a vodás szervizes.
 direkt vele csináltattam hogy ez nehogy gond legyen. erre odafigyeltem.

A levél amit elküldtem azon kívül mit lehet majd még tenni ha ugyanígy visszaküldik.
Mindjárt azzal kezdte a szervízvezető hogy vodafonos vagyok-e vagy sem mert ha igen akkor azért indul újra a telefonom.
Lehet hogy van ilyen de ennyiszer? ez esetben fel sem bír jelentkezni, milyen baromság már. meg sem várta hogy pontosan elmondjam mi a helyzet egyből dobta le magáról a felelősséget
« Utoljára szerkesztve: 2013. 06. 19. 19:14:05 Sze írta monabatur » Naplózva
hellboy
Global Moderator
Aktív Fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20.304


A fórum ördöge


WWW
« Válasz #287 Dátum: 2013. 06. 19. 19:25:47 Sze »

hol vetted s mikor?
Naplózva

"Hiszek benne, hogy az emberek alapvetően jóindulatúak, de azt is tudom, milyen könnyű befolyásolni őket az előítéletek, a gondolkodás módszeres torzítása, az ésszerűsítési kényszer, a "mi jobban tudjuk" -féle elméletek által."         -         "Mindenki tudja, hogy mit kell tenni. Kivéve engem."
monabatur

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Válasz #288 Dátum: 2013. 06. 19. 19:28:55 Sze »

2011 december  voda márkaképviselet és két év garancia van rá. de az akkura csak 1 és gondolom ezért akarják arra fogni.
Naplózva
hellboy
Global Moderator
Aktív Fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20.304


A fórum ördöge


WWW
« Válasz #289 Dátum: 2013. 06. 19. 19:46:54 Sze »

bizonyítsák be, hoyg az a hibás független szakértői véleménnyel, s akkor jó. ha ezt nem teszik, akkor jogszabályt sértenek. amúgy meg azt alapból bizonyítani kell, hoyg mi generálja a hibát, s jótállási időben a megfelelő irányba lépni (javítani, cserélni, stb). az hogy büffentenek valamit, azzal nem mentik ki magukat.... de kicst elis kell keserítselek, szélmalomharc lesz szolgáltatóval megértetni hoyg mik a jogaid, s nekik meg mik a kötelezettségeik... Kacsint
Naplózva

"Hiszek benne, hogy az emberek alapvetően jóindulatúak, de azt is tudom, milyen könnyű befolyásolni őket az előítéletek, a gondolkodás módszeres torzítása, az ésszerűsítési kényszer, a "mi jobban tudjuk" -féle elméletek által."         -         "Mindenki tudja, hogy mit kell tenni. Kivéve engem."
monabatur

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Válasz #290 Dátum: 2013. 06. 19. 19:53:10 Sze »

akkor ha jól értem ebből arra lehet következtetnem hogy nekem van jogom kérni hogy ők egy független szakértővel vizsgáltassák ki hogy valóban az okozza a hibát, vagy nekem kell ez ügyben ilyen szakvéleményt kérni. és kifizetni?
Naplózva
régiTag
Moderátor
Aktív Fórumozó
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3.900



« Válasz #291 Dátum: 2013. 06. 19. 21:28:56 Sze »

Elméletileg - hangsúlyozom: elméletileg - egy hibás frissítés is okozhat ilyen hibát. A legjobb cég szoftverében, frissítésében is lehet bug. Láttunk már olyat, hogy kiadnak egy frissítést valamilyen szoftverhez, amivel három hibát kijavítanak, és 1 (vagy 2, 3 4)  újabbat létrehoznak. A frissítések azon hibák kijavítására szolgálnak, amelyek a frissítések megjelenése előtt nem léteztek. Vigyorog Gonosz
Naplózva

Azon jól szórakozom, ha hülyén néznek rám, de azon már kevésbé, ha hülyének néznek.
"Nincs olyan eszköz, melyhez az ember ne folyamodna, hogy megmeneküljön a gondolkodás fáradalmaitól." Thomas Alva Edison
hellboy
Global Moderator
Aktív Fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20.304


A fórum ördöge


WWW
« Válasz #292 Dátum: 2013. 06. 20. 06:39:13 Cs »

a bizonyítás minden terhe és költsége jótállási időn belül a forgalmazóé, azaz azon kereskedelmi egységé ahol vetted a készüléket.
Naplózva

"Hiszek benne, hogy az emberek alapvetően jóindulatúak, de azt is tudom, milyen könnyű befolyásolni őket az előítéletek, a gondolkodás módszeres torzítása, az ésszerűsítési kényszer, a "mi jobban tudjuk" -féle elméletek által."         -         "Mindenki tudja, hogy mit kell tenni. Kivéve engem."
monabatur

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Válasz #293 Dátum: 2013. 06. 20. 08:15:16 Cs »

köszönöm
Naplózva
Oldalak: 1 ... 15 16 17 18 19 [20]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006, Simple Machines
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Impresszum | Linkek
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!