Fogyasztóvédelmi Fórum
2018. 05. 21. 17:29:28 H // *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: HIRDETÉSSZERVEZŐKET KERES A hamarosan ismét megjelenő  Ország-világ Magazin  ÉS HONLAP-CSALÁDJA: panaszfal.hu; civilia.hu; orszag-vilag.hu;
letkerdesonline.hu
Jelentkezés rövid fényképes bemutatkozólevéllel:    pbanyai@gmail.com
 
   Főoldal   Súgó Keresés Naptár Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: [1]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: sérült nyílászáró  (Megtekintve 26040 alkalommal)
Ganta

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Dátum: 2010. 10. 06. 09:24:35 Sze »

Kedves Hölgyem/Uram!

Az én probémám egy beépített nyílászáró hibájával kapcsolatos. Nem tudom, hogy igazam van-e vagy van -e bármi megoldás számomra, ebben szeretném a segítségüket kérni.
2008-ban egy tetőtér beépítéshez nyílászárókat vásároltunk, melyek akkor beépítésre kerültek. A házat akkor nem tudtuk befejezni, most kezdtuk ujra a munkálatokat. Ekkor vettem észre, hogy az egyik beépített teraszos ajtó külső oldalán a az üveg és a műanyag perem közötti gumi be van gyűrődve. Felkerestem az üzletet,ahol vettük a nyílászárókat, hogy ez a probléma feltehetően gyári, mivel azóta nem történt semmilyen munkálat a házon,ami ezt okozhatta volna. Az üzlet kért egy fotót a hibáról valamint a garanciát,amit el is küldtem nekik.
Majd nem válaszoltak. ezek után felhívtam őket, nem tudtak érdemben válaszolni, visszahívást igértek. Természetesen ez sem történt meg, majd a mai napon én hívtam őket újra, és közölték, hogy lejárt a garancia és nincs emberük,aki a környékünkön dolgozna ezért kiküldeni se tudnak senkit, hogy megnézzék a hibát. Számomra ez nagyon felháborító, mivel nagyon sok pénzt otthagytunk nekik, előadták, hogy milyen professzionálisak és most hogy problémám van az a válasz, hogy nem tudnak mit csinálni mert mivel kívül van a hiba,akár én is okozhattam a sérülést.
Kérdésem, hogy tudok-e valamit tenni, hogy az üzlet beépítő emberei kijöjjenek és megnézzék a problémát, mert számomra az elfogadhatatlan, hogy nincs senki,aki ki tudna jönni hozzánk,mert a környékünkön nem dolgoznak jelenleg és még csak megmondani se tudják,hogy mikor lenne esély,hogy felkeressenek minket.
Illetve azt mondták,hogy az ablakra lejárt a garancia.
De ha jól értelmezem,akkor ez a hiba a második garancia pontba tartozik,ami a következő:
1.profil elszinezodes, 2 üveg közötti para: 10 ev szavatossag
2.szakszeruen beepitett és rendeltetesszeruen hasznalt nyilaszaro szerkezetekre 5 ev szavatossag ezen belül 1 ev jotallast vallal a gyarto
3.tarsasagunk szolgaltatasaira 1 ev garanciat vallal, ezutan az altalunk beepitett nyilaszarokat dij elleneben szervizeljuk
A harmadik kérdés pedig, hogy be tudom e bizonyítani hogy az ajtóban keletkezett kárt nem én okoztam, és hogy cseréljék ki az üveget,de ne az én költségemen.
"Röviden" ennyi lenne az én problémám.
Várom mielőbbi visszajelzésüket, és segítségüket előre is nagyon köszönöm!

Naplózva
Katus
TF2 Tagok
Aktív Fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8.244


« Válasz #1 Dátum: 2010. 10. 06. 09:39:52 Sze »

Az üzletben felvettek jegyzőkönyvet a hibáról és arról, hogy a garancialevelet átvették?
Naplózva
hellboy
Global Moderator
Aktív Fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20.304


A fórum ördöge


WWW
« Válasz #2 Dátum: 2010. 10. 06. 10:09:28 Sze »

miért vettek volna fel? nem volt bent az illető, legalábbis írásából nem az derül ki számomra....

az igazság az, hogy mivel a jótállási időből kifutottál kedves Ganta, csak a szavatosságba kapaszkodhatsz. ez viszont azt jelenti a jogszabály értelmében, hogy a vásárlást követő 6. hónapon túl a bizonyítás terhe a tied. neked kell bizonyítani független bevizsgálással (természetesen önköltségen), hogy az a hiba gyártási eredetű. ha ez megy, joggal kérsed a termék kijavítását, vagy kicserélését. addig nem.

bár bevallom, nemsok esélyt látok arra, hogy bármi is történjen az ügyedben, mert ezt szerintem illett volna észrevenni akkor amikor behelyeztétek a jelenlegi helyére... egyébként a gumi begyűrődését okozhatta bárki aki ott sürgött forgott építkezés közben... de persze minden a bizonyításon múlik, s mint mondtam ez már a tied. továbbá nem hiszem, hogy esztétikán kívül, lenne funkcionalitási hibája, de vannak erre szakosodott szakik, akik hőkamerával megtudják nézni, hogy szabadul e ott a levegő...
Naplózva

"Hiszek benne, hogy az emberek alapvetően jóindulatúak, de azt is tudom, milyen könnyű befolyásolni őket az előítéletek, a gondolkodás módszeres torzítása, az ésszerűsítési kényszer, a "mi jobban tudjuk" -féle elméletek által."         -         "Mindenki tudja, hogy mit kell tenni. Kivéve engem."
Katus
TF2 Tagok
Aktív Fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8.244


« Válasz #3 Dátum: 2010. 10. 06. 13:08:39 Sze »

miért vettek volna fel? nem volt bent az illető, legalábbis írásából nem az derül ki számomra....


"
Felkerestem az üzletet,ahol vettük a nyílászárókat, hogy ez a probléma feltehetően gyári, mivel azóta nem történt semmilyen munkálat a házon,ami ezt okozhatta volna. Az üzlet kért egy fotót a hibáról valamint a garanciát,amit el is küldtem nekik."

hát ezért Mosolyog
Naplózva
hellboy
Global Moderator
Aktív Fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20.304


A fórum ördöge


WWW
« Válasz #4 Dátum: 2010. 10. 06. 13:21:45 Sze »

miért vettek volna fel? nem volt bent az illető, legalábbis írásából nem az derül ki számomra....


"
Felkerestem az üzletet,ahol vettük a nyílászárókat, hogy ez a probléma feltehetően gyári, mivel azóta nem történt semmilyen munkálat a házon,ami ezt okozhatta volna. Az üzlet kért egy fotót a hibáról valamint a garanciát,amit el is küldtem nekik."

hát ezért Mosolyog

telefonon is fel lehet keresni valakit nem? én abból indultam ki amire gondoltam, s tapasztalok zömében, hogy a panaszos természetesnek veszi ha telefonon panaszkodik... ami természetesen nem így van, mert csak annak van nyoma amit írásba foglalnak...

de ha téves a feltevésem, s a tied a helytálló, miszerint bent járt az üzletben, akkor elnézésedet kérem, s természetes, hogy kellett volna felvenni, ha nem vettek fel... Kacsint
Naplózva

"Hiszek benne, hogy az emberek alapvetően jóindulatúak, de azt is tudom, milyen könnyű befolyásolni őket az előítéletek, a gondolkodás módszeres torzítása, az ésszerűsítési kényszer, a "mi jobban tudjuk" -féle elméletek által."         -         "Mindenki tudja, hogy mit kell tenni. Kivéve engem."
Ganta

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Válasz #5 Dátum: 2010. 10. 11. 08:26:53 H »

Köszönöm szépen a hozzászólást!
Nem voltam bent személyesen az üzletben, elnézést, ha félre érthetően írtam. Telefonon hívtam őket. A pasi még emlékezett is rank. Igen volt egy sejtésem, hogy ha szeretném,hogy megoldódjon a problémám, akkor saját költségen kellene bebizonyítanom az igazam.Az tény,hogy illett volna korábban észre venni a hibát. De a tanulság,hogy legközelebb,ha bármit veszek, ez lesz az első.
Kaptam olyan tanácsot, hogy valami pumpával elvileg azt a gumit ki lehet szippantani,csak féltem ha hozzányúlunk,akkor végképp elveszik a garancia. De talán,ha úgy sem sikerül megoldani a problémát,akkor érdemes lesz rákölétenem a bevizsgálásra,mert elég valószínű,hogy akkor nem mi okozhattuk a sérülést.
Ha eljön ez a lépés,akkor majd értesítelek Benneteket.
Köszönöm a segítségeteket!
Nagyon jó, hogy létre jött ez az oldal, mindenképpen fogom ajánlani ismerősöknek! Jó hogy nem vagyunk elveszve az eladókkal szemben.
Mégegyszer köszönet!
Üdv!
Naplózva
Katus
TF2 Tagok
Aktív Fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8.244


« Válasz #6 Dátum: 2010. 10. 11. 08:34:56 H »

miért vettek volna fel? nem volt bent az illető, legalábbis írásából nem az derül ki számomra....


"
Felkerestem az üzletet,ahol vettük a nyílászárókat, hogy ez a probléma feltehetően gyári, mivel azóta nem történt semmilyen munkálat a házon,ami ezt okozhatta volna. Az üzlet kért egy fotót a hibáról valamint a garanciát,amit el is küldtem nekik."

Neked volt igazad - nálam - a felkerestem - egyértelmű a személyes ottléttel Mosolyog

hát ezért Mosolyog

telefonon is fel lehet keresni valakit nem? én abból indultam ki amire gondoltam, s tapasztalok zömében, hogy a panaszos természetesnek veszi ha telefonon panaszkodik... ami természetesen nem így van, mert csak annak van nyoma amit írásba foglalnak...

de ha téves a feltevésem, s a tied a helytálló, miszerint bent járt az üzletben, akkor elnézésedet kérem, s természetes, hogy kellett volna felvenni, ha nem vettek fel... Kacsint
Naplózva
Zselé

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Válasz #7 Dátum: 2011. 01. 17. 22:06:04 H »

Szia! A gumitömítés a szárnyon a müanyag és az üveg között van begyürődve, akkor az nagyon könnyen javítható, csak ki kell venni az üveget, és megigazítani a tömítést, nem kell kicserélni semmit, és a javítás is kb 5 perc. Ez a hiba esztétikai hibának számit, szerencsére nem befolyásolja a szigetelést! Pumpával ne próbálkozz, nem fog segíteni a próblémádon!  Egy üveges, vagy  ablakos tud neked segíteni ebben .
Üdv.
Naplózva
macilaci64

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


« Válasz #8 Dátum: 2013. 07. 12. 18:34:50 P »

Tanács, szólj ki az Német anyacégnek ha van a márkáról papirod
Naplózva
Katus
TF2 Tagok
Aktív Fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8.244


« Válasz #9 Dátum: 2013. 07. 15. 09:06:10 H »

kikeresed a 3-5 évvel ezelőtti témákat? Unatkozol?
Naplózva
régiTag
Moderátor
Aktív Fórumozó
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3.900



« Válasz #10 Dátum: 2013. 07. 15. 11:26:53 H »

kikeresed a 3-5 évvel ezelőtti témákat? Unatkozol?
Ennyire nem vészes a helyzet. EZ a téma még csak két és fél éves. Vigyorog
Naplózva

Azon jól szórakozom, ha hülyén néznek rám, de azon már kevésbé, ha hülyének néznek.
"Nincs olyan eszköz, melyhez az ember ne folyamodna, hogy megmeneküljön a gondolkodás fáradalmaitól." Thomas Alva Edison
Katus
TF2 Tagok
Aktív Fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8.244


« Válasz #11 Dátum: 2013. 07. 15. 15:27:01 H »

kikeresed a 3-5 évvel ezelőtti témákat? Unatkozol?
Ennyire nem vészes a helyzet. EZ a téma még csak két és fél éves. Vigyorog

valóban, de ha ez tizesével jelentkezik és a hozzászólások semmitmondóak - akkor már nagyon veszélyes - látom már a Vadőr ingerküszöbét is elérték. (de ki az a vadőr?)
Naplózva
leokad
Aktív Fórumozó
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1.416



« Válasz #12 Dátum: 2013. 07. 20. 20:17:48 Szo »

kikeresed a 3-5 évvel ezelőtti témákat? Unatkozol?
Ennyire nem vészes a helyzet. EZ a téma még csak két és fél éves. Vigyorog

valóban, de ha ez tizesével jelentkezik és a hozzászólások semmitmondóak - akkor már nagyon veszélyes - látom már a Vadőr ingerküszöbét is elérték. (de ki az a vadőr?)
Hát az egyik moderátor!  Vigyorog
(...akinek eddig egyetlen hozzászólása van és még új. De ha újként regisztrál, hogy lehet rögtön moderátor?  He)

Leopold voltam
Naplózva

Az, hogy történetesen igazad van, többnyire nem számít.
gmkiev
TF2 Tagok
Aktív Fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9.543



« Válasz #13 Dátum: 2013. 07. 26. 06:27:31 P »

Tanács, szólj ki az Német anyacégnek ha van a márkáról papirod

Idióta!
Naplózva
Oldalak: [1]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006, Simple Machines
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Impresszum | Linkek
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!