Fogyasztóvédelmi Fórum
2014. 04. 16. 23:25:17 Sze // *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Dolgozunk a megújuláson! Márciusban új arculattal jelentkezünk! ÉTOSZ elnöksége
Bányai Péter Mihály
programigazgató
 
   Főoldal   Súgó Keresés Naptár Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: [1] 2   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: korlátozásból visszakapcsolási díj,kezd jó üzlet lenni a T-Home-nak  (Megtekintve 5379 alkalommal)
zünüke

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



« Dátum: 2012. 05. 17. 13:43:10 Cs »

Nem tudom,hogy észrevettétek-e,hogy a T-Home mintha "szigorúbb" lenne a határidőkkel, mióta bevezették a korlátozásból visszakapcsolási díjat.Két hónapja még 4050 Ft-ra,május közepére már 4500 Ft-ra vágják meg az elcsúszott előfizetőket.Alig tíz napos késedelemnél is már kikapcsolnak,és hoppá már megint van 4500 Ft.-juk amit előszeretettel húznak le ha kell, havonta.Nos,én másodszor járok így három hónapon belül.Nem tudom miért, de nekem mintha a hiéna bankok jutnának az eszembe..Elkezdtem számolni,hogy havonta hány előfizetőről gombolhatnak le visszakapcsolási díjat??Valószínüleg sokról..nem véletlen a "vas szigor" Dühös
Naplózva
rage77
Global Moderator
Aktív Fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21.733


Fórum beleugató


« Válasz #1 Dátum: 2012. 05. 17. 14:31:46 Cs »

Határidőre kell fizetni a számlákat, ennyi a titka. Teljesen jogos.
Naplózva

Csaba_20
Tudatos Fogyasztó
Aktív Fórumozó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5.323


« Válasz #2 Dátum: 2012. 05. 17. 15:11:48 Cs »

Iszonyat meló a szoftverben átkattintani a biteket, ezért kerül ennyibe. Gonosz
Naplózva
asdf
TF2 Tagok
Aktív Fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5.836


« Válasz #3 Dátum: 2012. 05. 17. 15:43:31 Cs »

Azert olvastam en olyat a kozelmultban, hogy a fizetesi hatarido lejarta utan ujabban mar par nappal kuldik a fizetesi felszolitast, darabjat valami 300 ft-ert. Es ez minden, csak nem korrekt. Ahogy a visszakapcsolas dija sem (regota pedzegetem mar, hogy ez megerne egy GVH-s kort, analog kabeltv szuneteltetese kivetelevel -aholis ugyebar a technologia miatt ki kell szallni es fizikailag lekotni a madzagot- semmilyen esetben nem tudom realisnak es indokoltnak tekinteni a 4-5 ezer forintos visszakapcsolasi dijakat).
Tiznapos kesedelem eseten meg szerintem meg nem kapcsolnak ki, azt 30 nap felettinel szojak. Meg kene sasolni az aszf-et, csak a T-s eziranyu weboldala hasznalhatatlan sosincs hangulatom barmit keresni abban a szarban.
Naplózva
ego
TF2 Tagok
Aktív Fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5.573



« Válasz #4 Dátum: 2012. 05. 17. 16:20:19 Cs »

a T-s weboldal másban is gyenge. érthetetlen miért csinálták meg ilyen gagyira???
Naplózva

Mene,Tekel,Ufarszin!Similis simili gaudet.
zünüke

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



« Válasz #5 Dátum: 2012. 05. 17. 17:21:15 Cs »

Kedves Rage77

Köszönöm a "jóindulatú" és "bölcs" válaszodat,de ezt magamtól is tudtam.Örülök,hogy végre hallok egy olyan emberről akinek semmiféle anyagi problémája nincs,és minden számláját feltételezhetően percre pontosan kitud csengetni.Na,látod barátom nálam azért nem ment a dolog,mert van egy óvodás,meg egy iskolás gyerekem,tehát vannak bizonyos akadályok,még ha rövid ideig is.Nem tudom mond-e ez neked valamit a gyakorlatban,de szerintem nem sokat.   Kacsint Kacsint
Naplózva
Katus
TF2 Tagok
Aktív Fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8.244


« Válasz #6 Dátum: 2012. 05. 17. 20:51:44 Cs »

Iszonyat meló a szoftverben átkattintani a biteket, ezért kerül ennyibe. Gonosz

valahogy bevasalják az állami sarcot a kuncsafton - ha lehet, akkor így
Naplózva
kovacs1
Moderátor
Aktív Fórumozó
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2.326


.


« Válasz #7 Dátum: 2012. 05. 18. 05:41:13 P »

Az üzletszabályzat szerint 30 nap után korlátozzák, akkor van gond-és rövidebb lehet a határidő is- ha két számla "összeér" (a köv. havi is lejár) Ilyenkor ha nem együtt kerül a két számla rendezésre, a behajtási folyamat nem tud lezárulni-ezért nem a 30 napot veszik figyelembe. Tehát a lényeg: ha késve is, de mindig a következő lejárta előtt kell rendezni, és így ténylegesen 30 nap. Van továbbá lehetőség-méltányossági alapon- kérni a visszakapcsolási díj elengedését.
Naplózva

A szolgáltató van a fogyasztóért, még akkor is, ha ez tartalmaz néha kiszolgáltatottságot. A kiszolgáltatottság csak pozitív erkölcsi feltételek megteremtésével csökkenthető.
rage77
Global Moderator
Aktív Fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21.733


Fórum beleugató


« Válasz #8 Dátum: 2012. 05. 18. 06:23:25 P »

Senkinek sem jó, ha a szerződött partnere nem a szerződés szerint teljesít. Kötöttek egy szerződést arra, hogy a mobilszolgáltató hálózatát használhatja az előfizető, ő pedig ezért cserébe adott határidőig fizet. Amennyiben valamelyik fél nem tartja magát a szerződésben vállaltakhoz, ez valamely szankciót von maga után. Nyilván lehet azon elmélkedni, hogy az adott szankció mennyire arányos a szerződésszegés súlyával. Adott esetben még igaz is, hogy nem egészen arányos. Azonban én tartózkodnék attól, hogy bármelyik felet nem szerződésszerű teljesítésre biztassam.
Naplózva

asdf
TF2 Tagok
Aktív Fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5.836


« Válasz #9 Dátum: 2012. 05. 18. 09:35:53 P »

Az üzletszabályzat szerint 30 nap után korlátozzák, akkor van gond-és rövidebb lehet a határidő is- ha két számla "összeér" (a köv. havi is lejár) Ilyenkor ha nem együtt kerül a két számla rendezésre, a behajtási folyamat nem tud lezárulni-ezért nem a 30 napot veszik figyelembe. Tehát a lényeg: ha késve is, de mindig a következő lejárta előtt kell rendezni, és így ténylegesen 30 nap. Van továbbá lehetőség-méltányossági alapon- kérni a visszakapcsolási díj elengedését.
Magyarul nem az uzletszabalyuk szerint kezelik? Nemar... A behajtasi folyamat nem tud lezarulni, hat, ezt meg inkabb nem kommentelem Mosolyog
Naplózva
rage77
Global Moderator
Aktív Fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21.733


Fórum beleugató


« Válasz #10 Dátum: 2012. 05. 18. 20:36:13 P »

Kedves Rage77

Köszönöm a "jóindulatú" és "bölcs" válaszodat,de ezt magamtól is tudtam.Örülök,hogy végre hallok egy olyan emberről akinek semmiféle anyagi problémája nincs,és minden számláját feltételezhetően percre pontosan kitud csengetni.Na,látod barátom nálam azért nem ment a dolog,mert van egy óvodás,meg egy iskolás gyerekem,tehát vannak bizonyos akadályok,még ha rövid ideig is.Nem tudom mond-e ez neked valamit a gyakorlatban,de szerintem nem sokat.   Kacsint Kacsint

Nekem is van két gyermekem, autóm, lakáshitelem, stb...
« Utoljára szerkesztve: 2012. 05. 18. 21:04:56 P írta rage77 » Naplózva

zünüke

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



« Válasz #11 Dátum: 2012. 05. 24. 23:31:29 Cs »

És szerinted nem sok egy kicsit 4500 Ft-ot felszámolni egy olyan műveletért,amit egy számítógép elött ű >:(lve 30 másodperc alatt visszakapcsolnak?
Szerinted nem gusztustalan,hogy plussz 500 Ft-ért felszámolnak még egy felszólító levelet is?
Nem érdekes,hogy három hónapja még 4050 Ft,most már 4500 Ft lett a visszakapcsolás?
Naplózva
rage77
Global Moderator
Aktív Fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21.733


Fórum beleugató


« Válasz #12 Dátum: 2012. 05. 24. 23:40:39 Cs »

Ha benne van az ÁSZF-ben, hogy ezt megtehetik, akkor megtehetik. Te azzal, hogy aláírtad anno a szerződést, vállaltad ezt a részét is. És mint minden szerződés esetén, amennyiben egyoldalú szerződésmódosítás történik, neked jogodban áll felbontani azt minden további retorzió nélkül. A mértékén lehet moralizálni, de ha úgy érzed, hogy téged jogsérelem ért, akkor fordulhatsz a hírközlési hatósághoz panasszal, illetve bírósági keresettel is élhetsz. Nyilván ez utóbbit csak a hatóság elmarasztaló döntése ismeretében érdemes elkezdeni, de ha az a kezeben van, elég jó esélyed van pert nyerni.
Összefoglalva: ha úgy érzed, hogy téged jogosulatlan hátrány ért a szolgáltató tevékenysége miatt (nem szerződésszerű teljesítés, túlzott mértékű "pótdíj", stb.), akkor tehetsz panaszt a hírközlési hatóságnál. Utána kérlek számolj be a hatóság döntéséről.
Naplózva

zünüke

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



« Válasz #13 Dátum: 2012. 07. 04. 13:10:37 Sze »

Újabb fejlemény T-home "ügyfélbarát"szolgáltatásai közül:

-Szomszédom(szintén T-home előfizető)2012.július 16-ig kért haladékot a 16.700 Ft-os számlatartozására,amit kézséggel megadtak 2540 Ft-os díj ellenében 12 napra.Én olvasgattam az üzlet szabályzatot,de sehol nem találom ezt a részt,hogy ezért pénzt kérhetnének...
Naplózva
Csaba_20
Tudatos Fogyasztó
Aktív Fórumozó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5.323


« Válasz #14 Dátum: 2012. 07. 04. 14:52:02 Sze »

Újabb fejlemény T-home "ügyfélbarát"szolgáltatásai közül:

-Szomszédom(szintén T-home előfizető)2012.július 16-ig kért haladékot a 16.700 Ft-os számlatartozására,amit kézséggel megadtak 2540 Ft-os díj ellenében 12 napra.Én olvasgattam az üzlet szabályzatot,de sehol nem találom ezt a részt,hogy ezért pénzt kérhetnének...

A kamatja kevesebb lett volna.
Naplózva
Oldalak: [1] 2   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006, Simple Machines
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Impresszum | Linkek
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!