Fogyasztóvédelmi Fórum
2018. 05. 23. 21:13:41 Sze // *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: HIRDETÉSSZERVEZŐKET KERES A hamarosan ismét megjelenő  Ország-világ Magazin  ÉS HONLAP-CSALÁDJA: panaszfal.hu; civilia.hu; orszag-vilag.hu;
letkerdesonline.hu
Jelentkezés rövid fényképes bemutatkozólevéllel:    pbanyai@gmail.com
 
   Főoldal   Súgó Keresés Naptár Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: [1]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Blue Mobil  (Megtekintve 23473 alkalommal)
Margherita

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Dátum: 2012. 09. 21. 19:55:40 P »

   
Nekem már tele a hócipőm azzal hogy a kedves külföldi mobil, tv,internet, telefon szolgáltatók és a bankok teljesen hülyének nézik a magyarokat.Nyilván azt gondolják hogy 40 év kommunizmus után itt mindenki hülye és visszamaradott.Az ostoba magyarokkal mindent meg lehet tenni ,pl.CHF árfolyam különbözet! nosza zsebeljünk be 4-szer annyit...

A Blue Mobil egy kész katasztrófa!
  Kezdem azzal az első problémával, melyen már tul vagyok ugyan de hetekbe került mig sok utána járás és telefonálás után sikerült a sim kártyát ujra aktiválni ill.aktiváltatni.
 .Mivel azonban  nem tudtam nélkülözni a telefont,kellett vennem addig is egy másik sim kártyát. Most ezt használom.
A LIdl-ben vett készüléken sokszor alig hallok valamit és engem sem hallanak, betorzit az egész.Jó nem volt drága 3 ezerért,mivel  mms-t  sem lehet rajta küldeni de gondoltam átmenetileg jó lesz...
Juliusban ujabb probléma merült fel. a 3 ezres feltöltésem annak ellenére hogy alig hivtam 5-6 számot  pár nap alatt elfogyott  Reklamációmra kaptam egy hivásrészletezőt, melyen sokkal több szám szerepelt mint amennyit összesen ismerek! 
A legujabb: tegnap töltöttem fel 1500 ft.-al a számlámat , (este 10 kor) és ma estére kiirta hogy 300 alatt van az egyenlegem.
Kb.4 sms-t küldtem, hivni nem hivtam senkit !!  Kérdésemre a telefonos ügyfélszolágaton nem tudtak érdemben felelni.
 weboldalukon pedig nem tudok belépni mert 6 betűs jelszót küldenek sms-ben és a gépen azt irja ki hogy csak 5 betüs jelszó lehet megadni,tehát nem lehet regisztrálni sem.

.Ezek után én mindent el fogok követni a fogyasztóvédelemnél hogy Magyarországon a
Blue Mobil "szolgáltatást" felfüggesszék! Dühös
Naplózva
Végvári Attila József

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 337


WWW
« Válasz #1 Dátum: 2013. 08. 05. 10:11:10 H »

2013. Augusztus 3.-án szombaton vettem a LIDL-ben 999 Ft-ért egy Bule Mobil sim kártyát! Majd 2013. Augusztus 5. Hétfőn, a sim kártyához tartózó tájékoztatóban le írt +36304408700-as telefon számot hívtam a Blue mobil sim kártyáról! Mivel ezen a magadott számon keresztül lehet a Blu Mobil sim kártyát aktíválni. Hát nem jártam sikerel! A sim kártyát, rendszer hibára hivatkozva nem tudták aktíválni. Kérték hívjam később őket. Hívatm később ismét a +36304408700-as telefon számot, de ismét nem tudják aktíváni! Erre magadták a +363044048400-es telefon számot, hogy hívjam azt mert ott tudnak segiteni. Igen ám de, mivel a sim kártyát nem tudták másodszor se aktíváni igy a +363044048400-as telefon számot sem lehet fel hívni! Végül a régi igen drága 49 Ft-os telenoros telefonomról sikerül fel hívnom a +363044048400 telefon számot. Persz el is ment róla egy azaz egy ezer forintom. A +363044048400 telefon számon ki derült, hogy ott nem tudnak segiteni, és hogy fárdajak be a személyes ügyfélszolgálatra mert csak ott tudják aktíváni a kártyát! A személyes ügyfél szolgálat pedig csak a 1066 Budapest, Aradi utca 2-4-ban találahtó. Mivel a személyes ügyfél szolgátat fel keresése, jelentős kényelmetlenséget okoz számomra mivel munka időben lehetne csak menni, amikor én is dolgozok igy nem tudok el menni. Ezért is hívtam a +36304408700-as telefon számot! Mi ilyenkor a tendő? Tényleg ki dobott pénz a 999 Ft, amit a sim kártyáért adtam? Hogy miért vettem meg a 999 Ft-ért a blu mobil sim kártyát? Csupán azért mert egységesen 33 Ft-ért tudnék róla telefonáni. Igy meg a telenorál 49 Ft-ért tudok csak telefonálni. Keretem a http://nmhh.hu/ honlapján hogy hol tudok panaszt tenni ez ügyben, de nem találtam rá hogy hogyan tudom ott be jelenteni! Mert fontos lenne be jelentei! Mert át verve, becsapva érzem magam! De legfőbbkép kidobott pénznek tartom azt a 999 Ft-ot. Ugyanis nekem nincs 999 Ft kidobano pénzem! Hogy most mit várok? Két lehetőség van, 1., aktíválják a Blue mobil sim kártyát és használom, vagy 2.,  vissza fizetik nekem a 999 Ft-ot! Én mindenkinek javaslom aki teheti messze kerülje el a Blue Mobilt!
Naplózva

asdf
TF2 Tagok
Aktív Fórumozó
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5.836


« Válasz #2 Dátum: 2013. 08. 05. 18:54:18 H »

En mondjuk szamhordoztam volna, de te tudod...
Naplózva
Végvári Attila József

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 337


WWW
« Válasz #3 Dátum: 2013. 08. 06. 07:50:00 K »

En mondjuk szamhordoztam volna, de te tudod...
Céges mobilt hasznltam idáig, és eztán céges mobilt fogok használni. A céges mobilt meg nem számhordozhatom, saját magamnak mivel a cég nem az enyém. A céges mobilt használatra kaptam. De most kelletett egy saját sim kártya is nekem mert a céges mobilon havi max csak 2500 Ft telefonálhatok. 2500 Ft feleti használat esetén minden egyes elköltött egy forint után 1000 Ft számláz ki nekem. Hogy miért Blue Mobilra eset a választásom? Mert ezt tartom kedvezőnek az egységes 33 Forint / percre. Egyébként még mindig nem oldoldott meg, az aktíválása.
Naplózva

Oldalak: [1]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006, Simple Machines
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Impresszum | Linkek
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!